Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алфа 146 2.0 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с алфа 146 2.0 тс

    И така колеги проблема е следния
    Преди по малко от месец колата започна да пука в колектора,глъхне и гасне и това когато подам по бързо или рязко газта и това е само на празен ход и понякога в движение само на1 и 2 скорост.Отидох на диагностика и 3 часа сменяха кабели,свещи,дебитомер и мерене и накрая нищо аз си тръгнах и оставих колата.Връщам се след около 2 часа и майсторите викат,че са пръскали с някакъв спрей във въздухово едновременно с това подавали газ и колата си е работила перфектно и ми казват,че проблема е бил в горивото и ми казаха да намеря 4бр. дюзи за проба.След като си тръгнах и прибрах разглобих колата и гледам,че има следи от петна по филтъра от мръсна вода.След час бях сменил въздушния и горивния филтър и имаше малко подобрение,но като цяло проблема си остана.
    Дайте идеи,че оставих доста пари по майстори и паричките за Дензо Иридиум отидоха
    Last edited by lokara; d.m.y г., 19:21.

  • #2
    Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
    И така колеги проблема е следния
    Преди по малко от месец колата започна да пука в колектора,глъхне и гасне и това когато подам по бързо или рязко газта и това е само на празен ход и понякога в движение само на1 и 2 скорост.Отидох на диагностика и 3 часа сменяха кабели,свещи,дебитомер и мерене и накрая нищо аз си тръгнах и оставих колата.Връщам се след около 2 часа и майсторите викат,че са пръскали с някакъв спрей във въздухово едновременно с това подавали газ и колата си е работила перфектно и ми казват,че проблема е бил в горивото и ми казаха да намеря 4бр. дюзи за проба.След като си тръгнах и прибрах разглобих колата и гледам,че има следи от петна по филтъра ми(конус К Н) от мръсна вода.След час бях сменил въздушния и горивния филтър и имаше малко подобрение,но като цяло проблема си остана.
    Дайте идеи,че оставих доста пари по майстори и паричките за Дензо Иридиум отидоха
    Смени бензиностанцията

    Comment


    • #3
      утре като отивам на работа ще заредя 20-тина литра и ще видим какво ще стане.Колега от бензина може ли да прави такива бели

      Comment


      • #4
        Ебати "майсторите" ,да ти сменят тея "евтини" части: свещи,кабели и дебитомер.......и накрая да ти кажат,че е от бензина

        Смени първо майсторите според мен,да не те посъветват да сменяш мотора другия път

        от къде зареждаш колега?
        146 Turbo

        Comment


        • #5
          това и на топъл и на студен двигател ли го прави ? запомни ли какви стойности дава дебитомера докато беше закачена на компа или е дебитомер или смуче въздух отнякъде според мен
          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

          Comment


          • #6
            забравих да напиша,че топла и студена като на студена е много по изразен проблема.А за частите ги сменихме само за пробата,явно и това съм пропуснал да напиша.Стойностите не ги помня хем бях пред компа,а за това да ли дърпа въздух ами единствено колектора е пукнат преди сондата
            Единствено зареждам от Петрол и в много редки случаи от други
            Last edited by lokara; d.m.y г., 19:00.

            Comment


            • #7
              според мен е умиращ дебитомер колата ти работи с бедна смес на затова гърми в смукателния колектор! лошото е че за твоя дебитомер не знам наизуст какво трябва да покаже в понеделник ще мога да кажа
              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

              Comment


              • #8
                на диагностиката не даде грешка ама знам ли колко разбират,ако е дебитомер като им знам цените

                Comment


                • #9
                  той няма да даде грешка ЕКУто си чете данни от него само че те не са верни показва по малко количество въздух ЕКУто намаля бензина и ХОП гърми ! затова написах умиращ а не умрял , пробвай с нещо втора употреба от някоя морга да има опция за връщане после
                  146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                  145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                  Comment


                  • #10
                    в момента съм с друг подарен от един колега,беше на неговата бившата му ТИ-ка(вече бракувана) ама пак същото

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
                      в момента съм с друг подарен от един колега,беше на неговата бившата му ТИ-ка(вече бракувана) ама пак същото
                      мойте идей свършиха докато не те закачим на компа
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • #12
                        виж някой ден когато имам път към СТЗ ще звънкам и може да я видим за последно да ли ще излезне нещо

                        Comment


                        • #13
                          след смяна на бензинов филтър и добавка за дюзи проблема за сега изчезна

                          Comment


                          • #14
                            И аз имах подобен проблем, освен горивен филтър, малко по-големи инжектори, та взех, че се изръсих и за помпа Bosch Motorsport 044 ама не от ментетата. При мен проблема беше, че колата взе да върви зверски, пък от стари приятели ралиджии знам, че тръгне ли да върви много без да бараш нищо, ша мре скоро, та замерихме и се оказа бедна смес, ма много вървеше, сега не е вече така

                            Поздрави
                            Under 400bhp makes baby jesus cry.
                            (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                            Comment

                            Working...
                            X